FAQ
Графік роботи інтернет магазину
Понеділок – п'ятниця з 10:00 до 17:00.
На період святкових днів графік може змінюватись, ми обов'язково попередимо про це на сайті.
Особистий кабінет
На головній сторінці у правому верхньому кутку знаходиться кнопка «Реєстрація», будь ласка, заповніть усі поля і натисніть кнопку «Продовжити».
Для наших постійних клієнтів ми розробили програму лояльності – систему накопичувальної знижки.
Щоб мати можливість накопичувати знижку, потрібно зареєструватися на сайті та зробити перше замовлення, розміщуючи усі наступні замовлення через особистий кабінет.
В особистому кабінеті Ви зможете побачити розмір Вашої знижки на поточний момент та переглядати історію замовлень.
При покупці:
5 000 - 9 999 - знижка 5%
10 000 - 14 999 - знижка 7%
15 000 - 19 999 - знижка 10%
від 20 000 - знижка 15%
Для незареєстрованих користувачів внизу сторінки в правому нижньому кутку в полі ввести свою електронну адресу та підписатися.
Щоб відписатися, перейдіть за посиланням у листі «Відписатися від розсилки»
Замовлення
- Як оплатити замовлення? Чи можу я сплатити карткою?
Оплатити замовлення можна лише при отриманні - на відділенні «Нова Пошта» або кур’єру, готівкою чи картою.
Комісію за переказ коштів сплачуємо ми, Ви сплачуєте лише суму замовлення.
Також, Ви можете сплатити карткою через Apple Pay, Google Pay у додатку «Нова Пошта». - Як змінити замовлення або адресу доставки після покупки?
Якщо Ви помилились в замовленні, Ви можете звернутись в Viber, Telegram або за номером телефону для внесення змін, за умови що замовлення не передано в службу доставки.
Якщо потрібно змінити адресу доставки також зверніться у Viber, Telegram або за номером телефону для внесення змін, навіть якщо замовлення вже відправлено. - Повернення та обмін
Згідно Закону України " Про захист прав споживачів " №1023-XII від 12.05.1991, парфумно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. Тому ми радимо уважно оформляти замовлення, щоб уникнути непорозумінь У разі помилки з нашого боку, ми замінимо товар на правильний.
Якщо при транспортуванні замовлення продукт пошкодився, Ви можете звернутись в Viber, Telegram або за номером телефону для вирішення цієї ситуації.
Доставка
- Який строк доставки?
Відправка замовлень відбувається кожного дня, окрім суботи та неділі.
Замовлення оформлені та підтверджені до 12:00 відправляються в той же день, замовлення оформлені та підтверджені після 12:00 відправляються наступного робочого дня.
Максимальний термін доставки 1-3 дні. Ми завжди дбаємо про оперативність. - Оплата доставки, переадресація
Всі замовлення доставляються безкоштовно.
У разі заміни відділення або адреси зверніться в Viber, Telegram або за номером телефону для того щоб ми могли внести зміни в ТТН. - Як можна відслідкувати замовлення?
При формуванні ТТН ми надсилаємо Вам повідомлення з номером, і Ви можете відслідкувати своє замовлення на сайті або в додатку «Нова Пошта».
Vitality's
- Чи тестуються продукти Vitality's на тваринах?
Ні. Ми тестуємо усі засоби безперервно, інтенсивно перевіряючи можливі алергічні реакції командою міжнародних біохіміків. Тестування на тваринах будь-яких наших продуктів суворо заборонено. - Чи є продукти Vitality's веганськими?
Наші продукти можуть містити кератин і ланолін (з овечої вовни). - Чи можу я отримати список інгредієнтів обраного продукту?
Якщо Ви бажаєте отримати повний список інгредієнтів продукту, зв’яжіться з нами, і ми допоможемо Вам.
Співпраця
Ми є офіційним і єдиним дистриб’ютором Vitality's в Україні.
В інтернет магазині не представлена для продажу продукція професійного формату та фарбники.
Для співпраці заповніть форму на сайті, вказавши місто, ім’я та контактний номер телефону, наш менеджер неодмінно зв'яжеться з Вами і надасть необхідну детальну інформацію.
Нам важлива Ваша думка! Залишайте свої відгуки!
З питань співпраці заповніть, будь ласка, форму нижче: